PERHATIAN! Mahukah Anda Jika Saya Tunjukkan Bagaimana Menjana Income Lumayan Di Internet Tanpa Perlu Menjual Produk Sendiri?

Inilah teknik sama yang telah saya gunakan sehingga berjaya menjana lebih RM14,508 di internet tanpa menjual produk saya sendiri!



AMARAN!!

Jika anda adalah seorang yang suka skim cepat kaya, dan tiada cita-cita untuk menjadi seorang usahawan internet yang berjaya, saya nasihatkan anda beredar sekarang kerana peluang ini hanya untuk individu yang:
  • Ingin menjana income sampingan melalui internet
  • Nak menjual, tapi tiada produk sendiri
  • Perlukan ILMU pemasaran di internet
  • Mahu cara MUDAH & berkesan mempromosikan produk orang lain
  • Tiada modal yang tinggi untuk memulakan perniagaan internet anda.
  • Ingin mengubah nasib & kewangan diri sendiri Dengan keuntungan dari perniagaan internet

Sebelum Anda Baca Mesej Penting Saya, Jom Baca Apa Komen Pakar Usahawan Internet Berkenaan Dengan Pakej Kursus Affiliate Ini?

"Belajar dari Mereka yang Berjaya!"

Produk DVD kursus Affiliate ini bagi saya bagus untuk mereka yang baru nak bermula dan juga mereka yang sudah pun biasa dalam pemasaran affiliate.

Jujurnya, cara pengajaran menggunakan video ini membantu pembeli untuk memahami dan mengikuti teknik-teknik pemasaran affiliate dan seterusnya men-

jana income dari pemasaran affiliate. Affiliate mudah berbanding model bisnes internet yang lain, di mana kita hanya perlu promosikan produk orang dan terima komisen jika anda jualan dari kita.

DVD ini bukan program buat duit! Tapi ianya DVD pembelajaran. DVD yang mengandungi modul-modul yang mengajarkan step by step bagaimana memulakan pemasaran affiliate dan menjana income darinya. Di pasaran, memang banyak dah panduan-panduan berkenaan pemasaran affiliate, tapi yang ni lain!


Biasalah, apabila muncul suatu panduan yang baru, sudah tentu teknik yang diajarkan adalah yang terbaru juga. Dan juga teknik yang diajarkan berlainan dari yang lain kerana masing-masing ada pengalaman dan case study kejayaan sendiri. Dalam DVD ini, teknik-teknik yang diajarkan adalah berdasarkan case study Rahman sendiri dan juga case study dari TOP AFFILIATER yang lain juga. Ilmu mereka, pengalaman mereka, teknik mereka, strategi mereka, banyak dikongsikan dalam DVD ini.

Nasihat saya jika anda sudah dapatkan DVD ini, fahamkan satu-satu dan terus praktikkan. Jangan BLUR disebabkan pelbagai ilmu yang disampaikan dalam DVD ini. Take time... study... praktik.. praktik.. dan terus praktik! Ilmu tanpa praktik, anda tak akan dapat apa-apa.


Apa yang dikongsikan dalam DVD adalah ilmu yang boleh anda pelajari untuk menjana income di internet. Bukannya skim goyang kaki dapat duit.


Nak berjaya--BELAJAR. Nak belajar--BELAJAR DARI YANG BERJAYA.


Jamaluddin Bahari aka JaMaL
Pakar Ebook & Affiliate Tempatan
(www.blogjamal.com)





  
Daripada: Rahman Basri & Mohd Najib Asaddok
                    Usahawan Internet



PER: Penyelesaian buat anda yang tiada IDEA untuk menjual produk sendiri!

Kebuntuan anda kerana tidak memiliki produk sendiri untuk dijual akan berakhir di sini. Mengapa? Kerana saya akan bantu anda untuk memulakan perniagaan internet tanpa perlu memiliki produk sendiri. Dan saya akan tunjukkan satu model perniagaan yang mudah, di mana anda hanya perlu menjualkan produk orang lain sahaja! Bagaimana plak tu? Teruskan bacaan anda...


Ramai yang diluar sana tidak begitu bernasib baik seperti anda kerana mereka tidak bertemu seperti mana kita bertemu hari ini. Mereka tidak tahu langsung tentang peluang-peluang yang boleh mereka manfaatkan untuk menjana pendapatan sampingan yang lumayan melalui internet.


Dan, terlanjur anda dah sampai di sini, saya ingin nasihatkan supaya anda fokus dan baca setiap patah perkataan di bawah ini bagi memudahkan proses penerangan saya kepada anda. Bagaimana anda boleh Jana Income melalui internet, walaupun anda tidak mempunyai produk sendiri untuk dijual, dan sekali gus anda tak perlu dah nak fikir-fikir cara menghasilkan produk, mengupah designer untuk website anda, mengupah orang untuk menulis surat jualan website anda, bahkan anda tak perlu pening-pening melayan karenah pelanggan yang pelbagai ragam..!

Masih tak Percaya?

FAKTA: “…di luar sana, sudah ramai yang telah berjaya menjana pendapatan lumayan hanya dengan mempromosikan produk orang lain sahaja. Ini kerana, ia suatu model bisnes yang mudah, pantas & menguntungkan..."

Tapi hakikatnya, di saat mereka bergembira dengan pendapatan sampingan tersebut, terdapat ramai lagi yang masih belum berjaya menghasilkan walau RM1 di internet. Bahkan masih tercari-cari apakah model bisnes yang sesuai dilakukan dengan modal yang paling minimum, ataupun dengan ZERO cost!

Justeru, mahukah jika saya perkenalkan kepada anda Model Bisnes yang Mudah, Pantas & menguntungkan ini?

Sebelum itu, tentu anda nak tahu apa jenis Model Bisnes yang saya maksudkan ini kan?


Inilah yang hangat dibualkan sebagai Affiliate. Ya! Pemasaran Affiliate, ia bukan suatu model bisnes yang baru, tapi ia telah lama diketahui oleh masyarakat antarabangsa di luar sana… Tapi di negara kita Malaysia, masih ramai yang tidak tahu apa itu Affiliate? Betul tak?


Jika anda salah seorang daripada mereka yang masih belum mengetahui apa sebenarnya affiliate ini, atau anda belum pernah pun mendengar istilah affiliate ini… Tak mengapa, mari saya terangkan dengan jelas kepada anda..


Pemasaran affiliate adalah perjanjian antara  si penjual (pemilik produk) dengan affiliate (anda), di mana penjual tersebut akan membayar komisyen untuk jualan yang dihasilkan melalui usaha yang dilakukan oleh affiliate iaitu anda untuk mempromosikan produk-produk si penjual tadi.

Untuk Lebih Mudah Faham, Ia Adalah Seperti Ini ...
  • Anda menyertai program affiliate melalui proses pendaftaran mereka. (Percuma sahaja)
  • Anda akan diberi pautan (link) affiliate yang unik.
  • Anda mempromosikan pautan affiliate tersebut dalam pelbagai cara. ( saya akan terangkan lebih lanjut tentang ini nanti)
  • Anda mendapatkan komisyen jika ada yang membuat pembelian hasil daripada melalui promosi anda.

Secara kesimpulannya, dalam Pemasaran Affiliate ini, anda hanya perlu promosikan "pautan afiliate" anda.. dan anda memenuhkan akaun bank anda dengan hasil komisyen apabila pengunjung / pelawat klik pada pautan affiliate tersebut dan mereka membeli produk yang dipromosikan itu.

CONTOHNYA BEGINI...

Anda promosikan satu produk affiliate yang bernilai RM 100, dan komisyen yang dijanjikan oleh pemilik produk jika anda berjaya menghasilkan jualan adalah RM50, iaitu 50% daripada harga asal produk tersebut.. Bayangkan jika anda menghasilkan 10 jualan melalui promosi produk tersebut, anda sudah boleh mendapat komisyen sebanyak RM500. Itu jika 10 jualan, jika 20 jualan? Anda sudah dapat RM1000 sebagai komisyen! Lumayan bukan?

Adakah ini MUSATAHIL?

Tidak, Ia Tidak Mustahil. Kerana Beginilah Cara Perniagaan Internet. Mudah, Pantas!

Jiak, Adna Bleho Mmeabca Tluisan Nii Mkaa Anad Bleho Mmebaut Pemasaran Affiliate!

Ini bukti KUKUH dan asli yang saya peroleh sebelum ini...



Apa anda kata?

Alah, Aku Dah Cuba Promosi Produk-Produk Affiliate Sebelum Ini, Tapi Masih Tiada Jualan! Cakap Memang Senanglah... Entah-Entah Encik Ni Cakap Lebih Jer!


Ok..ok rileks dulu...


Saya faham dengan kekecewaan anda itu tetapi dengan saya, saya tak cakap kosong dengan anda. Saya tak kan kata saya boleh tolong anda jana income dengan affiliate jika saya tak boleh berbuat demikian. Setiap apa yang saya kata adalah berasas dan saya tahu apa yang saya pakar dalam membantu anda. InsyaAllah...

Baiklah sebagai permulaan saya beri anda satu Video BERHARGA yang bakal membuka mata anda selepas ini dan mempercayai apa yang saya katakan. Ia adalah salah satu teknik promosi PERCUMA yang saya gunakan selama ini, dan ia telah terbukti berkesan! Klik butang 'PLAY' untuk menonton.




Baiklah, sekarang anda dah TONTON video percuma ini dan memahami segala maklumat berharga di dalamnya. Saya percaya anda dah tahu melalui video yang saya sediakan ini salah satu cara mempromosikan produk affiliate dengan percuma. Ini adalah permulaan kerana apa yang bakal anda perolehi sebentar lagi lebih menarik!


Teknik yang saya terangkan dalam video tersebut adalah teknik sama yang saya gunakan sebelum ini, di mana saya berjaya menghasilkan beberapa jualan yang sungguh memberangsangkan untuk salah satu produk affiliate yang saya promosikan. Lihat bukti bawah..



Saya pasti anda sudah mula sedar tentang potensi Bisnes ini kan? Tapi, mungkin anda sebelum ini fikir:
  • Halal ke Pemasaran Affiliate ini?
  • Betul ke boleh jana income sehingga 4 angka sebulan dengan affiliate?
  • Benarkah tanpa modal pun boleh join affiliate ni?
Jawapan untuk semua soalan di atas ialah YA!

  • Ia adalah salah satu model bisnes yang HALAL, di mana anda hanya membantu promosi produk orang lain, dan jika ada jualan, maka anda akan mendapat komisyen daripada pemilik produk berkenaan sebagai tanda terima kasih atas usaha promosi anda. Adakah ia suatu yang HARAM? Logik akal pun tak akan mengatakan ia HARAM..
  • Dengan affiliate juga, anda boleh jana sehingga 4 angka dalam sebulan (dengan syarat anda buat dengan betul)
  • Affiliate juga boleh anda sertai dengan PERCUMA sahaja, tanpa sebarang yuran penyertaan, dan anda boleh gunakan medium-medium percuma untuk melakukan promosi.

Untuk menguatkan lagi apa yang saya katakan di atas, nah saya tunjukkan pula bukti menunjukkan bahawa Affiliate ini benar-benar memberi income yang lumayan. Ini kisah sebenar rakan baik saya sendiri..

"KISAH Mr.J"

Pada Okt 2008, ada seorang yang bernama Mr J yang menghadapi masalah hutang yang teruk. Beliau berhutang dengan rakan-rakan, kad kredit, pinjaman pelajaran, hutang beli itu beli ini. Semuanya beliau berhutang.


Mengapa beliau berhutang? Kerana demi untuk menyara hidup, semuanya perlu berhutang!! Ditambah lagi dengan kehadiran cahayamata beliau, semua belanja meningkat. Dapat gaji je, habis bayar hutang.. Bersih dalam tangan dalam sebulan selepas bayar itu ini hanya RM100!,



Sungguh menyeksakan! Bila isteri minta duit belanja, cukup-cukup saja dapat diberikan. Tiada yang lebih, malah berkurangan …


Susu anak lagi, belanja dapur lagi, kiriman wang pada orang tua lagi, kereta, rumah sewa, makan seharian, minyak kereta. Memang tak pernah cukup …


Maka itulah kad kredit saja yang menjadi mangsa. Ada dua kad kredit, kedua-duanya digunakan tanpa terkawal. Niat di hati nak kurangkan hutang, tapi ianya menjadi lebih teruk. Hutang semakin meningkat!!


Mr J memang pening kepala. Dah 3 tahun semenjak kahwin, duit sentiasa saja tak cukup..walaupun beliau ni makan gaji, tapi belanja bulanannya melebihi gajinya…walaupun beliau sudah berjimat – cermat..

Apa puncanya….Hutang, hutang, hutang.. Memang seksa hidup dalam hutang ini. Sampai bila pun rasa tidak aman disebabkan hutang..


Dalam Islam, umatnya disuruh melangsaikan hutang sebelum meninggal dunia. Ini kerana hutang yang tidak dibayar, akan dituntut di hari akhirat…


Hidup malang Mr J akhirnya berubah pada Dis 2008.


Bagaimana ianya berubah? Saya ringkaskan di sini..  Pada Awal Nov 2008, Beliau laburkan lebih RM200 untuk belajar Internet Marketing dengan seorang guru Interner Marketing, dengan pelaburan ilmu sebanyak tu, beliau akan mampu merubah hidupnya selama ini hidup dalam HUTANG..


Dan kini, sudah lebih setahun berlalu.. Apa terjadi pada Mr J? Adakah beliau GAGAL? Atau BERJAYA?



Ya, beliau telah menjadi usahawan internet yang boleh dikatakan berjaya di Malaysia ini. Walaupun bukan menjadi jutawan, beliau telah menjadi orang yang keluar dari masalah kewangan!


Apa jenis model bisnes internet yang dilakukannya?


Beliau melakukan perniagaan ebook & Pemasaran affiliate.. Di samping beliau jual ebook sendiri, beliau turut mempromosikan produk orang lain, Mr J berjaya menghasilkan income lumayan. Bahkan, sering kali saja beliau berada di kedudukan teratas cabaran-cabaran affiliate yang dianjurkan..


Bagaimana dari seorang yang zero berkenaan IT, dapat mengungguli dunia pemasaran internet? Ramai orang kata, nak bisnes internet kena amik ijazah IT..


Lawaklah!


Mr J lakukannya bermula dengan zero dan berhutang lagi untuk mulakannya. Bagaimana beliau boleh  lakukannya?


Jawapannya…


Kerana beliau ada MATLAMAT, MINAT, dan USAHA BERTERUSAN..


MATLAMAT – dengan matlamat untuk bebas hutang dan memperolehi kehidupan lebih baik bersama keluarganya, beliau lakukan bisnes internet ini..


MINAT – dengan minat untuk keluar dari masalah kewangan, beliau memupuk minat dengan bisnes internet yang dilakukannya. Walaupun sebelum ni beliau tak tahu apapaun pasal bisnes internet., beliau minta dengan apa yang dilakukannya.


USAHA BERTERUSAN – sudah pasti Mr J banyaj berusaha. Iaitu usaha dalam mendalami ilmu pemasaran internet..B anyak buku, ebook, video, yang dibelinya dalam proses memantapkan ilmu..Apa yang beliau pelajari, dipraktikkan…


Ya, kisah beliau ini amat memotivasikan diri saya untuk keluar dari masalah kewangan…


Siapakah Mr J ini sebenarnya?


Beliau adalah…


Saudara Jamaluddin Bahari atau lebih dikenali sebagai JaMaL di dunia Internet Marketing Malaysia.. Kini beliau telah berjaya membina empayar perniagaan internet beliau.


Daripada seorang yang ZERO, akhirnya menjadi HERO!


Sekarang, adakah anda yakin dengan Pemasaran Affiliate boleh menyumbang income sampingan yang lumayan buat anda? Adakah ia begitu mustahil untuk anda menjadi seperti beliau. Saya sendiri menjadikan kisah hidup beliau sebagai motivasi untuk saya berjaya, terutamanya dalam bidang Pemasaran Affliate ini.


Disebabkan itulah, dalam masa 10 bulan saya cuba kaji dengan mendalam strategi dalam pemasaran Affiliate ini, dan saya korek rahsia Pakar-pakar Affiliate ini. Saya lakukan try & errror selama 10 bulan untuk menguji keberkesanan setiap teknik dalam affiliate untuk berjaya..

Mahukah anda jika saya berikan anda:

  • Satu set blueprint bagaimana menjana pendapatan melalui affiliate. Dan dalam satu modul tu, saya tunjukkan cara menjana komisyen dalam masa 24 jam! Syaratnya anda perlu take action! Bukan goyang kaki jer..
  • Tools WAJIB yang anda perlukan untuk berjaya dalam affiliate
  • Langkah demi langkah dari level asas (newbie) hingga Advance untuk anda kuasai jika anda nak jadi seorang Top Affiliate. Saya sendiri gunakan cara ini sehingga berjaya mengungguli kebanyakan cabaran affiliate tempatan
  • Cara dan tips memilih produk yang bersesuaian untuk anda promosikan.
  • Senarai ‘lubuk’ produk affiliate untuk anda. Terdapat pelbagai produk yang anda boleh pilih, ia bukan sahaja berkaitan dengan perniagaan internet, bahkan ada juga produk-produk motivasi, kewangan, kesihatan, kerjaya dan banyak lagi yang anda boleh pilih untuk anda promosikan..
  • Serta banyak lagi yang anda akan tidak sangka-sangka saya beritahu...

YA! Saya Mahu Tahu Kesemua Perkara Di Atas. Tolonglah Beritahu Saya Encik!

Dan apa yang bakal saya bocorkan ini adalah SESUAI untuk anda, rakan anda, ahli keluarga anda yang mungkin adalah dalam kategori di bawah ini:


  • Zero info dalam Affiliate sebelum ini
  • Pernah cuba affiliate, tapi masih ZERO income melaluinya
  • Pernah dapat 3 angka dalam affiliate, tapi itupun tak konsisten.
  • Bercita-cita nak jadi Top Affiliate

Dan sebelum saya bocorkan lebih banyak lagi trick dan cara menjana income lumayan melalui affiliate, saya ingin bertanya dulu pada anda yang tengah semangat sangat nak cari income melalui affiliate ni...

Adakah Anda Sedar Kenapa Ramai Yang Pernah Terlibat Dengan Pemasaran Affiliate Masih Tidak Berjaya Menjana Walau RM1 Melalui Affiliate?

Saya tahu, ramai yang pernah MENCUBA pemasaran affiliate, namun sehingga kini masih GAGAL menjana income melaluinya.. Saya tunjukkan buktinya, ini adalah hasil survey yang lakukan sebelum ini:





Mereka sebenarnya tidak sedar kerana pelbagai kesilapan dilakukan, antaranya:

  • Tidak tahu memilih produk yang sesuai untuk dipromosikan
  • Promosi pada sasaran yang tak betul.
  • Lebih teruk lagi, mereka melakukan promosi dengan cara tak betul.
  • Tiada perancangan dalam promosi
  • Tidak fokus dalam melakukan promosi
  • Tidak tahu memilih tool promosi yang betul
  • Dan bermacam-macam kesilapan lagi.

Ya! Itulah antara sebab mengapa ramai yang GAGAL menjana pendapatan melalui affiliate. Dan lebih malang lagi, ada lebih 101 macam kesilapan lagi yang mungkin menyebabkan anda kempunan untuk merasa komisyen affiliate ini.

Jadi Apakah Cara Nya? Apakah Langkahnya?

Saya tahu ini adalah persoalan anda sejak dari awal kita berbualkan? Anda jangan bimbang…


Anda tak perlu risau lagi, kerana saya akan bongkarkan bagaimana memulakan pemasaran affiliate ini sehingga anda Berjaya menjana 3-4 angka pertama anda melaluinya. Dengan segala pengalaman selama lebih 10 bulan saya membuat kajian terhadap teknik & strategi affiliate ini, saya kongsikan dengan anda dengan harapan anda juga boleh merasa seperti apa yang telah saya & rakan-rakan saya rasai.. Peluang anda bermula daripada sekarang!

DIBONGKARKAN SEMUANYA! PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE!


Tahniah! Anda telah Berjaya menemui rahsia sebenar Pakar-pakar Affiliate yang telah Berjaya menjana pendapatan sampingan yang lumayan sehingga 4 angka secara konsisten!


Segala pengalaman & pengetahuan saya dalam melakukan promosi affiliate saya kongsikan dalam video-video ini. Saya cuba berikan apa sahaja yang saya tahu dalam bidang ini buat anda kerana saya benar-benar mahu anda juga Berjaya memperoleh pendapatan sampingan untuk anda membayar bil-bil letrik, air, astro, kereta, rumah anda.

Seperti yang telah katakan tadi, saya telah siapkan satu Blueprint sebenar dan berkesan sebagai rujukan utama anda bagi memastikan anda betul-betul boleh memproleh komisyen pertama anda dalam affiliate. Cara-cara ini juga telah saya ajarkan kepada beberapa pelajar yang telah menyertai Personal Coaching saya sebelum ini dan mereka telah Berjaya mencapai apa yang diinginkan. Dan kini peluang anda untuk memilikinya…



Adakah anda masih ragu-ragu akan kemampuan saya berkongsikan teknik hebat ini buat anda semua?

Siapa Saya Untuk Mendedahkan TEKNIK HEBAT Affiliate Ini?

Saya Rahman Basri, atau lebih dikenali dengan singkatan RB di internet.. Saya..

  • Mula melibatkan diri dalam perniagaan internet semasa masih di university lagi, iaitu sekitar Jun 2009. Walaupun masih setahun jagung, saya Berjaya menjana keuntungan lumayan melalui internet dengan pemasaran produk digital dan affiliate.
  • Saya Berjaya menjadi juara & top 3 dalam kebanyakan cabaran / pertandingan affiliate tempatan. Bagi saya yang baru, bukan mudah mengalahkan pakar-pakar affiliate lain yang jauh lebih berpengalaman daripada saya. Tapi saya telah buktinya, saya mampu melakukannya!
  • Saya melakukan affiliate hanya secara part time sahaja. Tapi masih mampu menjana lebih 4 angka komisyen secara konsisten dalam setiap bulan.
  • Saya pernah bertemu & belajar face to face dengan pakar usahawan internet tempatan & antarabangsa seperti Jamaluddin Bahari, Zamri Nanyan, Razif Yusof, Suthan M dan ramai lagi.
  • Saya juga pernah berguru dengan pakar pemasaran internet antarabangsa seperti Jaz Lai, Simon Leung, dan banyak lagi..
  • Saya pernah memenangi beberapa Hadiah Eksklusif seperti Iphone 3GS, Netbook Samsung, Blackberry Curve hanya dengan affiliate.
  • Saya pernah dijemput oleh Ammar Zahar, pakar usahawan internet tempatan untuk berkongsikan tips & teknik affiliate kepada peserta workshop Mania.
  • Saya pernah hasilkan ebook panduan berkenaan dengan affiliate, iaitu Split Affiliate. Dan hasil daripada situ, ramai newbies mula menjana komisyen pertama mereka melalui affiliate.


Saya pernah hasilkan ebook panduan berkenaan dengan affiliate, iaitu Split Affiliate. Dan hasil daripada situ, ramai newbies mula menjana komisyen pertama mereka melalui affiliate.


Itu adalah serba sedikit berkaitan diri saya, Rahman Basri yang bakal mendedahkan Teknik Hebat Affiliate ini kepada anda.


Dalam tempoh singkat, iaitu 10 bulan saya menyertai arena affiliate tempatan, banyak kejayaan besar telah dicipta. Berikut adalah pencapaian terbaik saya sepanjang tahun 2010 ini:

PENCAPAIAN TERBAIK!

  • RM5000++ dalam masa sebulan, saya juga Berjaya memenangi Netbook Samsung sebagai Hadiah tambahan (Pakar Ebook)
  • RM4500++ dalam masa 21 hari (TeknikPemasaran)
  • RM1500++ dalam masa 4 hari, saya Berjaya membawa pulang Iphone 3GS apabila dinobatkan sebagai Top Affiliate (Pakej Promosi Aidilfitri)
  • RM2200++ dalam masa sebulan, dan memenangi Blackberry Curve sebagai bonus tambahan TOP Affiliate (Teknik Jana Trafik Ebay)
  • RM4000++ dalam masa  sebulan, beserta sesi Mastermind dengan Ammar Zahar & Top Affiliate (FB Mania)
  • RM1000++ dalam masa 35 hari (Rahsia Menjadi Affiliate)
  • RM1000++ dalam masa sebulan (Strategi Wang)
  • RM1200++ untuk seminggu promosi (20ribu20hari) 

Banyak lagi yang tak sempat saya nyatakan di sini. Semua ini adalah hanya melalui affiliate tempatan dan dengan rendah diri saya katakan jarang usahawan Internet yang ada diluar sana dapat lakukan apa yang telah saya lakukan...

Lihat, Ini Adalah Sebahagian Daripada Bukti Emel Yang Dihantar Oleh Pemilik Produk Menyatakan Saya Berjaya Menghasilkan Jualan Untuk Produk-Produk Mereka.





Lagi.. Pencapaian Saya Dalam Affiliate!



Yang menariknya dengan affiliate, kadangkala pemilik produk tersebut akan memberikan HADIAH sebagai bonus tambahan bagi ejen affiliate yang berjaya menghasilkan jualan terbanyak bagi tempoh tertentu. Di bawah ini adalah antara bukti saya menerima HADIAH tersebut daripada pemilik produk kerana saya berjaya menghasilkan jualan yang sungguh memberangsangkan kepada mereka!


Semakin banyak kita hasilkan jualan, semakin 'sayang' pemilik produk tu kepada kita kan?


Saya juga telah menganjurkan beberapa siri Kelas Affiliate tertutup, dan berikut adalah beberapa gambar kenangan semasa Kelas (Coaching) Affiliate tersebut dijalankan. Selain daripada itu, saya juga pernah dijemput untuk menyampaikan talk berkaitan dengan Affiliate semasa Workshop Pakar Usahawan Internet, Ammar Zahar.



Anda lihat sahaja bagaimana komisyen affiliate dibayar. Setiap kali pembayaran komisyen dilakukan, maka saya akan menerima emel notifikasi daripada pihak bank menyatakan pemilik produk telah pun membayar komisyen tersebut. Ini bukan tipu-tipu. Ia saya peroleh daripada emel sebenar yang dikirimkan oleh pihak bank ke akaun emel saya...!



Apa Sebenarnya Yang Terkandung Dalam Video Ini?

Pakej Video Kursus Affiliate mengandungi 11 modul kesemuanya yang akan menerangkan secara lanjut untuk anda, teknik-teknik yang telah terbukti berkesan untuk menghasilkan jualan melalui produk-produk affiliate yang anda promosikan. Dengan kesemua modul padat ini, saya berani jamin ia akan membantu anda dari segi persiapan awal sehingga akhir bagaimana untuk terus konsisten menjana pendapatan melalui affiliate.


Anda amat bertuah hari ini kerana berada di sini, tetapi diluar sana ada yang terlebih dahulu mengetahui perkara ini daripada anda dan mereka telah pun membuat tindakan!


Jadi saya akan bawakan anda secara istimewa pendedahan sebenar bagaimana mengaut keuntungan lumayan melalui affiliate. Semua ini disediakan khas untuk anda yang ingin mencari income sampingan untuk menampung kos sara hidup yang semakin meningkat saban waktu. Panduan ini buat pertama kali dalam sejarah disediakan untuk anda dalam Versi Video tutorial step by step – Hasil pengalaman saya dalam bidang affiliate & perniagaan internet. Maka terhasillah Video panduan ini.

Apa Yang Terkandung Dalam Video Kursus Affiliate Ini?

MODUL 1: ASAS PEMASARAN AFFILIATE

  • Ketahui konsep sebenar Pemasaran Affiliate.
  • Bahagian-bahagian affiliate yang perlu anda ketahui
  • Jenis skrip affiliate yang wajib dikuasai cara penggunaannya
  • Bagaimana mendaftar sebagai Agen Affiliate
  • Kelebihan Affiliate berbanding perniagaan internet yang lain
  • Bagaimana memilih produk affiliate yang sesuai dan terbaik untuk anda promosikan
  • Apakah perkara penting yang perlu anda kuasai dalam pemasaran affiliate
MODUL 2: KOMISYEN 'SAFETY'

  • Ketahui konsep cookies secara mendalam sebelum melakukan promosi
  • Bagaimana mengelakkan komisyen anda dicuri orang lain!
  • Teknik Cloaking untuk meningkatkan conversion rate jualan anda
  • Saya akan tunjukkan satu TEKNIK Advance yang selalui saya gunakan dalam promosi produk 'HOT' sehingga berjaya menghasilkan jualan yang 'BOOOOMMM!'
  • Saya juga akan dedahkan kepada anda bagaimana menggunakan Software 'KHAS' yang sangat 'powerfull' membantu menghasilkan jualan affiliate
MODUL 3: TEKNIK PROMO CARA 'PRO'

  • Ketahui bagaimana ingin memulakan promosi
  • Anda tidak perlu lagi membuang masa membuat promosi di tempat-tempat yang anda ‘fikirkan’ boleh menghasilkan jualan dengan banyak, sedangkan anda mengabaikan lubuk jualan anda.. saya akan tunjukkan di manakah medium promosi UTAMA yang perlu anda tumpukan?Bukan itu sahaja, saya akan tunjukkan secara lanjut BAGAIMANA anda melakukan promosi di lubuk-lubuk tersebut! Really cool kan?
MODUL 4: KUASA 'HOT BUTTON'

  • Ini adalah Secret weapon kebanyakan pakar Affiliate tempatan mahupun antabangsa di dalam menjana pendapatan yang lumayan melalui affiliate
  • Saya akan tunjukkan bagaimana HOT BUTTON ini berfungsi membantu anda dengan PANTAS untuk menghasilkan jualan affiliate tanpa perlu bekerja keras dan membazir masa anda untuk setup promosi anda…
  • Saya akan tunjukkan secara LIVE ‘Kajian Kes’ akan keberkesanan HOT BUTTON ini kepada anda. Anda tidak perlu pening-pening kepala lagi memikirkan bagaimana ianya dilakukan, kerana anda hanya perlu duplicate SISTEM ini,  dan jana komisyen melaluinya…Saya JAMIN, ia sangat-sangat berkesan!
MODUL 5: COPY & PASTE CARA PAKAR

  • Apabila saya nyatakan Teknik Promosi Cara Pakar, tentu ada yang menganggap ia adalah sekadar Teknik COPY & PASTE yang sudah lapuk!
  • Jika anda salah seorang yang menganggap sebegitu, anda sebenarnya SILAP. Saya sendiri pun tidak suka kepada teknik Copy & Paste membabi buta, kerana ia menyumbang jualan yang sangat kecil.
  • Saya akan bongkarkan satu Teknik MUDAH bagaimana anda ingin berjaya menjadi seperti PAKAR dalam pemasaran affiliate
  • Saya pernah kongsikan teknik ini kepada salah seorang rakan IM saya, dan beliau terkejut dengan penemuan tersebut! Siapakah beliau? (HINT: Beliau adalah salah seorang Pakar Affiliate tempatan)
MODUL 6: TEKNIK DWI-KOMISYEN

  • Ia adalah teknik terbaru yang saya temui. Ia telah pun saya praktikkan dalam promosi beberapa produk affiliate secara senyap-senyap.
  • Apa yang saya boleh katakan ia AWESOME! Ia bukan sahaja memberi saya pendapatan lumayan melalui affiliate, bahkan ia turut menyumbang pendapatan sampingan yang jauh lebih lumayan.
  • Teknik ini telah saya praktikkan untuk promosi 2 produk affiliate tempatan, hasilnya saya dapat hampir RM10k untuk komisyen. Manakala, setelah saya masukkan teknik DWI-KOMISYEN ini, saya berjaya gandakan lagi pendapatan sehingga RM27k
  • Inilah kekuatan yang terkandung dalam Teknik DWI-KOMISYEN. Ia tidak pernah saya dedahkan lagi.
MODUL 7: TEKNIK RE-BUYER

  • Ia merupakan teknik yang SERING saya gunakan dalam mana-mana promosi produk affiliate, di mana dengan mudah saya akan dapat pembeli yang sama untuk beberapa produk affiliate yang berbeza. Tentu anda juga ingin tahu kan, bagaimana cara memenangi hati pembeli ini sehingga membuatkan mereka TIDAK AKAN MEMBELI produk affiliate, melainkan melalui link affiliate anda. :) Saya bongkarkan teknik RE-BUYER ini khas buat anda sahaja, kerana saya tidak pernah dedahkan teknik ini dalam mana-mana ebook saya sebelum ini.
  • Ianya sangat EKSKLUSIF, dan anda WAJIB TAHU jika anda ingin jadi seorang Pakar Affiliate dalam masa yang singkat!
MODUL 8: TEKNIK BONUS 'KILLER'

  • Ramai yang kekeringan IDEA untuk menghasilkan BONUS yang sesuai untuk diberikan sebagai OFFER pembelian produk melalui link affiliate mereka. Jika anda salah seorang daripada mereka ini, anda WAJIB TAHU Teknik ini.
  • Jika anda perasan, dalam mana-mana cabaran affiliate, saya akan OFFER bonus yang sememangnya unik dan tidak akan dijumpai di mana-mana sumber lain.
  • Ini kerana, saya cuma perlu praktikkan Teknik BONUS KILLER ini untuk hasilkan BONUS yang membuatkan pembeli tidak teragak-agak untuk membeli melalui link affiliate saya.
MODUL 9: VIDEO SLIDE 'WORKSHOP MANIA'

  • Untuk pengetahuan anda, saya telah dijemput oleh Ammar Zahar sebagai salah seorang Speaker Undangan semasa Workshop Mania pada 10 Julai 2010 bertempat di Hotel Regency Kuala Lumpur, di mana saya telah menyampaikan Talk yang bertajuk "Casestudy Part Time Affiliate" selama hampir sejam lamanya.
  • Peserta yang hadir perlu membayar RM397, dan saya dibayar untuk menyampaikan talk tersebut oleh Ammar Zahar.
  • Kali ini, saya telah mempersembahkan Slide Presentation saya dalam bentuk video, untuk memudahkan pemahaman anda.
MODUL 10: JANA KOMISYEN PERTAMA ANDA

  • Saya akan tunjukkan anda step by step di mana anda boleh menjana komisyen pertama anda melalui Affiliate. Saya JAMIN ia 100% berkesan!
  • Anda tidak perlu mengetahui banyak perkara untuk melakukannya, anda hanya 'DUPLICATE' cara yang saya tunjukkan
MODUL 11: TIPS MENJADI PAKAR AFFILIATE

  • Bagi mengelakkan anda HILANG FOKUS, saya akan berikan beberapa tips berguna untuk anda manfaatkan sepanjang anda melakukan promosi
  • Saya juga akan dedahkan bagaimana saya melakukan 'perancangan strategi' dalam mana-mana promosi produk affiliate yang saya lakukan.

Apa Pandangan Pakar Berkenaan Modul-Modul Yang Terkandung Dalam Video Kursus Affiliate Ini?


"Bernas Giler Idea ni!"


Saya dah habis tonton kesemua modul dalam DVD Kursus Affiliate ini dan secara jujurnya, saya tepuk dahi sambil bermonolog "Bernas Giler Idea ni!"


Tunggu RB, saya bakal menyusul dengan teknik yang bro sendiri dedahkan! (Dalam mode puas hati dan geram lepas tonton habis DVD ni)


Giler licik mamat kopiah ni!

Ikhlas,

Muaz Hadi




Tentu Anda Teruja Dengan Apa Yang Dikatakan Oleh Mereka Yang Pakar Kan? Tapi.... Apa Pula Kata Pembeli?

"Ia Seumpama LIVE Training Affiliate!!"

Saya berasa amat bertuah dan gembira kerana produk terbaru Saudara Rahman Basri ini sangatlah lengkap dan mudah dipraktikkan walaupun anda ZERO mengenai affiliate dan cara pemasaran affiliate.

Produk ini sangat berbaloi untuk direbut kerana bukan sahaja ia berbentuk video malah ianya LIVE TRAINING!Anda akan rasa seolah-olah beliau ada didepan anda walaupun anda hanya menontonnya dirumah!


Saya tak mahu cakap banyak. DUA perkara sahaja saya nak mentionkan kepada anda iaitu dapatkan segera produk hebat ini dan jangan lupa datang ke seminar eksklusif beliau!
Saudara Rahman Basri,terima kasih di atas segalanya!


Ikhlas,
Fathrul Razi Md Nasirudin(Lepat)



"Rupanya Inilah Formulanya!!"


11 modul yang sarat dengan formula dan teknik menjadi seorang affiliate yang berjaya. Rahman Basri telah menjadi seorang pakar affiliate dalam masa yang singkat kerana beliau mempunyai sistem dan cara yang betul dalam pemasaran affiliate. Dvd ini akan membantu anda mempelajari dan mengusai sistem tersebut dengan mudah dan pantas dengan izin Allah.
 


Saya berjaya menyiapkan sebuah pelan tindakan pemasaran affiliate dalam masa kurang 24jam, menggunakan panduan yang disediakan dalam DVD ini. Syabas buat Rahman Basri
 


Daripada,
Fikri Anuar


MENGAPA VIDEO KURSUS AFFILIATE ADALAH YANG TERBAIK BUAT ANDA SEKARANG INI?


  • Mudah difahami kerana saya saya menggunakan bahasa pengantar Bahasa Malaysia, Ia diterangkan dengan teratur dalam Video
  • Teknik yang didedahkan bukanlah teknik ‘sampah’ yang tidak berkesan, tapi kesemuanya adalah teknik yang telah terbukti berkesan menghasilkan jualan. Saya & pakar-pakar affiliate lain hanya menggunakan teknik ini setiap kali melakukan promosi.
  • Ada beberapa teknik yang dibongkarkan dalam Video ini anda tidak pernah peroleh daripada mana-mana sumber lain, kerana ia adalah berdasarkan kajian persendirian saya. Saya lakukan TRY & ERROR, dan saya dapati teknik tersebut sememangnya superb!
  • Anda boleh menonton semula video ini berulang kali, kerana saya pasti banyak tips penting yang tidak pernah anda dengar selama ini!
  • Video-video ini disusun secara teratur mengikut susunan, daripada level Asas kepada level Advance. Anda boleh pilih mana-mana modul video yang anda ingin pelajari. Tapi saya sarankan agar anda tonton video ini mengikut turutan yang telah diberikan.
  • Ada teknik yang percuma & ada teknik berbayar didedahkan dalam video ini. Anda boleh pilih mana-mana teknik yang anda rasakan sesuai untuk anda. Kesemuanya adalah teknik yang telah dikenalpasti sebagai antara teknik killer dalam promosi.
  • Ada bonus RAHSIA buat pembeli Video Kursus Affiliate ini, anda hanya akan ketahui selepas anda menonton keseluruhan video ini. Anda pasti tersenyum gembira apabila mengetahui bonus tersebut.
  • Dan banyak lagi kelebihan yang bakal anda peroleh dengan memiliki Video Kursus Affiliate ini. Anda akan mengetahuinya apabila anda telah menonton kesemua modul video yang saya rakamkan secara eksklusif buat anda…

"Ya, Encik, Saya Berminat Untuk Belajar Menjana Income Di Internet. Jadi, Bagaimana Nak Dapatkan Video-Video  Ini?"
BONUS EXTRA DARI NAJIB ASADDOK
Bernilai RM47


Saya hadiahkan bonus tambahan iaitu
'Teknik Pemasaran Sempoi FB'


Ya, Dapatkan Video DVD Ini Sebelum Anda Memulakan Menjana Income Di Internet!


Jika anda benar-benar mahu jana income dengan affiliate, jangan tunggu lagi kerana Video inilah yang anda amat perlukan sekarang! Saya memberikan anda jaminan 30 hari wang dikembalikan jika anda tidak berpuas hati dengan teknik-teknik yang terkandung dalam Video ini.. (Dengan syarat anda benar-benar telah mempraktikkan kesemua modul yang diterangkan dalam video ini)

Jadi dapatkan Video ini sekarang juga pada harga yang mampu anda miliki cuma..

RM400

RM257

hanya...
RM99 sahaja
(Semenanjung termasuk kos pos)


Harga untuk Sabah/Sarawak/Labuan/Singapura/Brunei
RM119
(Termasuk Kos Pos DVD)


Saya akan menaikkan harga Video Panduan terhebat ini pada bila-bila masa. Ingat! Jika di lain masa anda ingin mendapatkan video-video ini, mungkin anda tak berpeluang lagi. Saya pada bila-bila masa akan menaikkan harga video ini atau menutup terus jualan video ini. Hanya mereka yang serius ingin belajar menjana income dari affiliate akan dapatkannya segera..Hari ini..!

Jadi, BERTINDAK SEKARANG JUGA!



Encik, Saya Masih Kurang YAKIN Lah..

Hmm... saya hairan mengapa anda masih ragu-ragu dengan kemampuan Video ini untuk membantu anda menjana pendapatan melalui affiliate. Mungkin anda ada mempersoalkan begini..



Betul ke boleh dapat komisyen pertama melalui Video ini?

Boleh! Jika anda mengikuti setiap langkah dan teknik yang terkandung dalam video ini, saya rasa tiada alasan lagi untuk anda mula menjana komisyen pertama anda melalui affiliate. Segala ilmu dan strategi yang saya tunjukkan adalah proven method dan diakui oleh Pakar-pakar Affiliate.


Betul ke boleh jadi top Affiliate dengan mudah?

Ya, boleh. Modul dalam video ini dirangka dengan rapi bagaimana anda boleh membuat persiapan untuk menjadi Top Affiliate. Saya pernah gunakan teknik yang sama dalam promosi beberapa produk affiliate tempatan, dan dalam masa yang singkat saya berjaya meninggalkan pesaing-pesaing lain yang tidak kurang hebat dalam affiliate.


Saya baru sangat dalam dunia Online ni, boleh ke saya jana pendapatan melaluinya?

Boleh! Yang paling penting adalah mindset yang betul. Jika anda mempunyai minat yang mendalam untuk menerokainya dan anda seorang yang tidak mengenal erti putus asa, saya yakin anda boleh melakukannya. Saya pun dahulu ragu-ragu akan keupayaan saya sendiri, sehinggalah ke hari ini, saya masih tak percaya bahawa saya telah melakukannya dengan baik sekali!


Dan soalan-soalan anda itu adalah soalan yang sama diajukan oleh orang-orang sebelum ini. Tak salah bertanya untuk kepastian. Kerana orang yang tak bertanya, selalunya sesat jalan kan?


Saya telah pun menjawab persoalan anda, sehinggakan anda yang masih betul-betul fresh dalam bidang online bisnes pun saya jamin boleh melakukannya! Justeru, tiada apa lagi yang anda perlu khuatirkan dan nak peningkan kepala memikirkannya. Cuma apa yang saya risaukan sekarang adalah jika anda lebih berlengah lagi maka lebih banyak yang anda kerugian. Jangan fikir berapa besar RM150 yang anda keluarkan hari ini tetapi fikirkanlah betapa besar keuntungan yang anda perolehi setelah menguasai ilmu pemasaran Affiliate ini...


"Ini Kitab Affiliate A-Z !!"


Saya rasa ini adalah satu panduan yang  begitu lengkap dan boleh dianggap sebagai Kitab Affiliate yang mengandungi panduan A-Z untuk mereka yang baru atau pun dah berkecimpung dengan pemasaran Affiliate.


Panduan video yang jelas dan tersusun membantu saya sendiri untuk lebih memahami teknik-teknik dan rahsia yang digunakan oleh kebanyakan pakar affiliate selama ini menjana pendapatan ribuan ringgit di internet. Saya pun tak faham kenapa Rahman Basri sanggup mendedahkan rahsia beliau sendiri yang sekaligus mewujudkan persaingan kepada diri beliau sendiri…


Tak cukup dengan DVD kursus beliau juga telah mengadakan sesi khas seminar bersama beliau dan Gero Azrul yang mana dalam kursus ini saya berpeluang bersua muka dengan otai IM dan menanyakan segala soalan-soalan tentang affiliate. Apa yang saya boleh katakan dengan seminar ini lebih banyak rahsia affiliate dibongkarkan.


Akhir kalam dengan Kursus Affiliate ini pelbagai teknik pemasaran telah didedahkan dan akan lebih memudahkan kita bukan sahaja dalam bidang affiliate tetapi juga berguna bila kita melancarkan produk sendiri…Senang cerita kursus ini adalah intipati utama dalam Internet Marketing.

 

Salam ikhlas,
Mohd Najib Bin Asaddok




100% Jaminan Wang Dikembalikan 
Dengan setiap pembelian "Video Pakej Kursus Affiliate” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda akan dikembalikan dalam masa 30 hari.

Jikalau anda masih tidak berpuas hati dengan segala isi kandungan dan ilmu yang telah saya bongkarkan dalam video ini, wang RM100 anda akan saya kembalikan.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Anda memang takkan rugi apa-apa pun, segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Anda simpan sahaja video-video tersebut tersebut.


Dapatkannya Sekarang!





  


Semoga Anda Berjaya,

Rahman Basri & Mohd Najib Asaddok